Huawei Consumer BG: vom crea cele mai bune servicii Cloud la nivel global

Cea de-a 14 a editie a Huawei Global Analyst Conference a avut loc la Shenzhen, pe data de 12 aprilie, și a găzduit peste 500 de analiști și organizatii media din lumea întreagă. La eveniment, Huawei Consumer BG i-a informat pe participanti în privinta performantelor și a identitătii brandului în 2016, al ecosistemului care stă la baza serviciilor Huawei Consumer Cloud, precum și în ceea ce privește strategiile folosite pentru următoarea eră “+intelligence”.

În anii următori, Huawei Consumer BG va continua să se concentreze pe inteligentă și interactiune, ca principii fundamentale, și va continua să facă eforturi sustinute în dezvoltarea dispozitivelor inteligente viitoare, menite să aducă experiente extraordinare utilizatorilor.

Adoptând o abordare concentrată pe experienta utilizatorului, serviciile Huawei Consumer Cloud își propun să livreze, peste tot în lume, servicii cloud de cea mai bună calitate, pentru a spori fidelizarea utilizatorilor și pentru a construi un ecosistem de servicii cloud stabil pentru dispozitivele Huawei. Potrivit Jervis Su, președintele Consumer Cloud Business Unit, Huawei Consumer BG, numărul utilizatorilor Huawei Consumer Cloud Services a ajuns la 210 milioane în 2016, cuprinzând mai mult de 200 de tări și regiuni.

Sapte servicii cloud principale

Huawei Consumer Cloud Services este determinat să livreze utilizatorilor o serie de servicii sigure, îmbunătătite și de calitate, prin intermediul conexiunii dispozitiv-cloud și printr-o abordare diferită. Serviciile disponibile în prezent includ: Huawei Theme Store, Magazine Unlock, HiCloud, SkyTone, Huawei Pay, HiApp și Huawei Videos. Aceste servicii au devenit în scurt timp lideri în industrie în ceea ce privește performanta produselor, acoperirea și spectrul de utilizatori.

  • Aplicatia Huawei Theme Store este acum disponibilă în mai mult de 200 de tări și regiuni, cu mai mult de 130 de milioane de utilizatori din întreaga lume și cu 390 de milioane de descărcări în 2016.
  • Huawei Magazine Unlock reprezintă primul serviciu de acest gen, cu un număr de utilizatori activi zilnic, variabilă ce propulsează acest serviciu pe primul loc la nivel mondial. Acoperirea zilnică este de aproximativ 2 miliarde de vizualizări, în timp ce numărul de utilizatori activi ajunge la 50 de milioane.
  • Serviciile HiCloud conectează mai mult de 110 milioane de dispozitive Huawei din toată lumea, oferind utilizatorilor sincronizarea, gestionarea și stocarea datelor personale. Peste 41 de milioane de fotografii și mai mult de 20 de milioane de contacte adăugate zilnic, precum și un total de 316 PB de date au fost stocate în cloud.
  • SkyTone reunește mai mult de 50 de companii din peste 80 de tări pentru a livra Internet SIM-free celor 6 milioane de utilizatori ale smartphone-urilor high-end.
  • HiApp este una dintre aplicatiile de top din lume, fiind la dispozitia utilizatorilor din peste 95 de tări din Asia, Europa, Orientul Mjilociu și America Latină, ajungând la peste 45 de miliarde de descărcări în 2016.
  • Huawei Videos, un serviciu video extraordinar și fără publicitate, adoptă tehnologia WiseVideo pentru a livra clipuri video de calitate, din punct de vedere al claritătii imaginii, precum și cadre cu culori vii. Serviciul permite vizualizarea a peste 35.000 de ore, livrând un content de calitate, fără publicitate. Mai mult decât atât, continutul librăriei este format din clipuri video evaluate pozitiv pe Imdb sau Douban.

 

Servicii globale, ecosistem încorporat

Serviciile Huawei Consumer Cloud asigură dezvoltatorilor capacitatea de a veni în ajutorul utilizatorilor din lumea întreagă și își propun să contruiască un ecosistem deschis, de care să beneficieze toti utilizatorii. La sfârșitul anului 2016, sistemul de servicii Huawei Consumer Cloud înregistra 220.000 de dezvoltatori, cu 70% mai multi decât în anul precedent. Partenerii sistemului de servicii Huawei Consumer Cloud au înregistrat o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de dolari, venitul din cifra de afaceri al dezvoltatorilor temelor aplicatiilor crescând cu 251% , iar cel al dezvoltatorilor de jocuri cu 200%.

Numărând 3 centre regionale principale și 15 centre de informare în toată lumea, serviciile Huawei Consumer Cloud reunesc utilizatori din peste 200 de tări și regiuni. Ca atare, sistemul Huawei Consumer Cloud a obtinut aprobările necesare în ceea ce privește securitatea și gestiunea datelor personale pentru tările respective.

În 2017, sistemul de servicii Huawei Consumer Cloud va continua să implementeze servicii cloud în întreaga lume, să implice partenerii pentru a lucra împreună în asigurarea serviciilor de securitate ridicată și de calitate, să exploateze la maximum capacitătile serviciului de cloud și să dicteze tonurile de dezvoltare a industriei.

Despre Huawei Consumer BG
Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de tări, deservind mai mult de o treime din populatia lumii. În anul 2015, Huawei s-a clasat pe locul al treilea în ceea ce privește livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania detine 15 centre R&D în tări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. Făcând parte din cele 3 filiale ale companiei Huawei, Huawei Consumer BG pune la dispozitia utilizatorilor săi telefoane mobile, tablete, accesorii inteligente, dispozitive pentru acasă și servicii cloud. Cu peste 20 de ani de expertiză în domeniul telecomunicatiilor, Huawei este orientată spre a oferi solutii inovatoare, care se traduc în experiente extraordinare pentru consumatorii de pretutindeni.